wtorek, 1 marca 2016

Dzień dla włosów #6 :)

Hej! :) Dzisiaj już mój szósty dzień dla włosów. Zostały dopieszczone w taki oto sposób:
Oleje :
  • arganowy
  • arachidowy
Trzymałam około 1,5 godziny.
Następnie zastosowałam metodę OMO, czyli :
  • ziaja masło kakaowe kremowa odżywka wygładzająca do włosów suchych i zniszczonych
  • Bobini szampon do włosów dla dzieci z wyciągiem z rumianku
  • Odżywka dodająca objętości Uplifting Volume
Na koniec na włosy nałożyłam :
  •  Prosalon Argan oil
  • Sensai intensive    
Razem trzymałam około 50 minut.
No to teraz czas na efekty ( niestety nie mam zdjęć :(). Włosy były gładkie co się ostatnio często zdarza. Miękkie i ogólnie świetne ;)

 
A jak wasze włosy?  Pozdrawiam :) 

10 komentarzy:

  1. Świetnie, tylko szkoda że bez zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety po południu wyjechałam z domu a przed byłam w Kościele. Jedynie mam. Zdjęcia w kitce ;)

      Usuń
  2. Szkoda że nie ma zdjęć, ale świetnie że pielęgnacja dała fajne efekty;) Szampon Bobini też miałam i bardzo polubiłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będę dodawać ;) Mi też przypadł do gustu :)

      Usuń
  3. Super pomysł na pielęgnację! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moje całkiem ok, chociaż ostatnio wszystko w okrojonej wersji :/ dawno nie okejowalam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja tak dużo im nie poświęcam a są super miękkie i miłe w dotyku i lśniące ;) Fajnie, że Tobie pomogło :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam wszystkich do komentowania. Każdy komentarz jest dla mnie małym wsparciem. :)