niedziela, 21 lutego 2016

Niedziela dla włosów #5 :)

Hej ! :) Wczoraj był dzień upiększający moje włosy. Efekty są mięciutkie :). No to może po kolei:
Na włosy nałożyłam 
  • oliwę z oliwek 
  • olej arachidowy 
Trzymałam prawie 4 godziny.
Następnie zastosowałam metodę OMO czyli :
  •  Odżywka Ziaja masło kakaowe wygładzająca do suchych i zniszczonych włosów
  • Szampon  Schauma Cream & Oil
  • Odżywka dodająca objętości Uplifting Volume
I na koniec nałożyłam maskę na 30 minut  :
  • PROSALON Argan oil hair mask
I żeby ułatwić rozczesywanie
  • Jedwab w sprayu
Włosy rozczesałam jak zawsze TT. Efekt już na wilgotnych włosach był widać, a właściwie czuć. Włosy był strasznie mięciutkie, że mogłabym je miętolić w rękach cały czas. No to jak już opisałam to teraz czas na zdjęcia :). 
Ta dam :





No w sumie moich milutkich włosków nie macie jak dotykać. Ale jak wasze włosy są takie po upiększaniu to macie okazję skorzystać i poczuć tą miękkość :D, i pewnie wiecie jakie to wspaniałe uczucie :) A jak wasze włosy dzisiaj wyglądają ? Pozdrawiam :)A i jeszcze jedno :) Jeśli chcecie zamówić na stronie KLIK -> Bornprettystore.com 
To mam wam do zaoferowania  10% zniżki na zakupy z kodem:  BYDX31 Zachęcam do kupowania :)

9 komentarzy:

  1. Moje całkiem w porządku, Ty za to użyłaś bogatej pielęgnacji widzę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak na Niedziele staram się dopieszczać moje włosy jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Widać że są mięciutkie i zadowolone po takim dniu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakie długie! Ja całe życie zapuszczam i nic ;D

    Kolorki racja! Ja nawet przekonałam się do różu i mam już go na pazurkach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj też zawsze chciałam mieć długie i ciągle zapuszczam :) Tobie na pewno też urosną do takiej długości:) O gratulację:) Ja aktualnie mam czarny :)

      Usuń
  4. Moje włoski zawsze są mięciutkie i delikatne :)

    Dołączam do obserwujących i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam wszystkich do komentowania. Każdy komentarz jest dla mnie małym wsparciem. :)