niedziela, 7 lutego 2016

Niedziela dla włosa #4

Hej ! Dzisiaj już moja czwarta NDW :) A więc tak :
Nałożyłam na włosy :
  • olej arachidowy, 
Który trzymałam około godziny 
Umyłam włosy szamponem:
  • Pantene Pro-V Intensive Repair (skalp)
  •  Schauma Cream&Oil (długość):)
Następnie nałożyłam odżywkę :
  •  Aussie 3 Minute Miracle 
I dodałam trochę :
  • Syoss Full Hair  :)
A po odżywce kolej na maskę, a właściwie to maski :) :
  • Sensai Intensive hair mask
  • Pro salon Argan Oil Hair mask 
Trzymałam około 30 minut ;)
I jak zawsze odżywka b/s czyli 
  •  Pantene Pro-V 
A rano włosy spryskałam jedwabiem :) 
A oto efekty niedzieli :





14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają :D
    PS. Skąd masz ten olej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale je dopieściłaś;) Wyglądają bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie widzę u Ciebie opcji obserwatorów?;)

      Usuń
    2. Chodzi Ci o to, że nie możesz obserwować czy, że nie pokazuje się na stronie głównej,że mnie obserwujesz?:)

      Usuń
    3. Już jest;) Chodzi o to na górze;)

      Usuń
  3. Włosy też łatwo przepielęgnować taką ilością kosmetyków ;-) Choć nie powiem - Twoje wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zazwyczaj w Niedziele dostają taka ilość. W tygodniu daję im mniejszą dawkę kosmetyków :D

      Usuń
  4. Super włoski ! :)
    pozdrawiam ciepło i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :)

      Usuń

Zachęcam wszystkich do komentowania. Każdy komentarz jest dla mnie małym wsparciem. :)