środa, 9 marca 2016

Dzień dla włosów #7





Hej !! :D Dzisiaj moje włosy miały zaszczyt gościć :

     1.Olejek:
  • Arachidowy
Trzymałam około godziny
     2. Nałożyłam na włosy:
  •  Ziaja masło kakaowe odżywka wygładzająca
     3. Umyłam je :
  •  Bobini szampon do włosów z wyciągiem z rumianku
     4. Nałożyłam :
  •  Odżywka dodająca objętości Uplifting Volume
     5. I na koniec maski czyli:
  • Prosalon Argan oil
  • Sensai intensive 
    Trzymałam około 40 minut

 6. I jak zawsze odżywka b/s czyli :
  •   Pantene Pro-V

Efekty są takie jak prawie zawsze :), czyli gładkie i miękkie włosy.

A w jakim stanie są wasze włosy dzisiaj ? Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają;) I ciekawi mnie olej arachidowy;) Jeszcze nigdy go nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie podziękowały za to spa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy nawet po takim zestawie Nie są takie jak bym chciała, one mają swój rytm życia i juz się do tego przyzwyczaiłam :-D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam wszystkich do komentowania. Każdy komentarz jest dla mnie małym wsparciem. :)